torstai 31. tammikuuta 2013

Hyvää syntymäpäivää!

  Niin se vain aika kuluu ja blogin aloituksesta tulee tänään vuosi. Monissa blogeissa on ensimmäisen vuoden kunniaksi arvontoja ja muuta kivaa, mutta minä olen poikkeusyksilö, ja jätän arvonnan nyt väliin. Katsotaan sitä sitten jonkin muun merkkipaalun yhteydessä.

  Viime postauksessa jo varoitin, että holokerrostuksia tullaan näkemään tulevaisuudessakin, ja sehän tapahtui jo nyt. Lakkasin pitkästä aikaa punaisella, joka on kestosuosikkini Rimmelin Heart on Fire, jonka päälle lakkasin Citrine Yellown. Omasta mielestäni hirvittävän herkullinen yhdistelmä.






  Yritän kuumeisesti miettiä seuraavaa lakkausta, mutta mun pää lyö ihan tyhjää! En osaa hahmottaa edes väriä, saati sitten kuvioita ja koristeluja, *huokaus*. Taidan siirtyä neuleen pariin ja siinä neuloessani jatkan miettimistä, jospa sieltä jonkinlainen idea tulisi. En keksi edes tämän enempää kirjoittamistakaan, joten seuraavaan kertaan, heippa!

2 kommenttia:

  1. Onnea 1-vuotiaalle! =)

    Mulla on lakkaussuunnitelmia jonossa ihan vaivoiksi asti, ku en jaksa yhtenään lakata. Tai lähinnä mua ressaa lakkojen poistaminen, kyllä mä muuten lakkaisin hyvin mielelläni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Lila Lakka!

      Sama täällä! Jos ne lakat katoaisikin omia aikojaan parin päivän kuluttua, niin lakkaisihan sitä. Etenkin se on vastenmielistä, jos on glitteriä kynsillä ja tiedossa folioiden kanssa liottelua :P Suunnitelmiakaan ei ole kyllä jonossa, joitain ideoita on, mutta liian kesäisiä tähän vuodenaikaan. Toisista blogeista saa joitakin inspiraatioita, mutta sitten ei ihan heti kehtaa tehdä samaa kuin joku toinen. Ja sitten ne unohtuu, kun näillä kymmenillä alkaa tuo muisti jo olla heikohko :D

      Poista